СОРТИРАЙ ПО:
Всички
Компактни автомобили & седани

НЯМА РЕЗУЛТАТИ

Няма автомобили, които да отговарят на вашето търсене. Моля разширете обхвата на търсенето.

concept cars

КОНЦЕПТУАЛНИ
АВТОМОБИЛИ

Концептуалните автомобили на Lexus ни позволяват да надникнем в бъдещото развитие на дизайна.

main menu lexus brand

ИНОВАЦИЯ
В ДИЗАЙНА

Тук можете да разгледате някои от най-поразителните ни дизайнерски идеи и концепти.

hybrid cars

ХИБРИДНИ
АВТОМОБИЛИ

Има много видове хибридни автомобили, но те всички имат една обща черта.

lexus service

LEXUS
УСЛУГИ

Намерете най-близкия до Вас център за услуги на Lexus

СВЕТОВНА ПРЕМИЕРА НА
ИЗЦЯЛО НОВИЯ LS 500h

ГЛЕДАЙТЕ ВИДЕО С ПРЕМИЕРАТА НА LS 500h

ГЛЕДАЙТЕ ПРЕСКОНФЕРЕНЦИЯТА НА АВТОМОБИЛНОТО ИЗЛОЖЕНИЕ В ЖЕНЕВА

ВЪВЕДЕНИЕ

Автомобилното изложение в Женева бе домакин на международния дебют на новия Lexus LS 500h, пълнохибридната версия на новия флагман на Lexus.

Моделът, показан скоро след премиерата на бензиновата туин-турбо V6 версия LS 500 по време на Автомобилното изложение в Детройт (NAIAS), e още една демонстрация на начина, по който Lexus преобрази представата за луксозен седан, предлагайки съвършено съчетание от смел дизайн, спираща дъха динамика и изтънчена визия, която грабва въображението на младите и предприемчиви клиенти.

LS 500 получи престижната награда за дизайн ‘EyesOn’ по време на Автомобилното изложение в Детройт по-рано тази година.

LS 500h е оборудван с новата система Lexus Multi Stage Hybrid – хибридна технология, която преобразява динамиката и усещането зад волана. Новото задвижване предлага много по-добра реакция при подаване на газ и по-завлядяващо, линейно ускорение, особено от статично положение. Същевременно, задвижването запазва свойствата си за изключителна горивна ефективност и ниски емисии, които Lexus Hybrid Drive традиционно осигурява.

Задвижването съчетава 3.5-литров V6 Dual VVT-i бензинов двигател и два електромотора, които заедно генерират обща системна мощност от 359 к.с / 264 кВ. В Европа LS 500 ще се предлага само във версия със задвижване на четирите колела, докато LS 500h ще може да се поръчва и във версия със задвижване на задния мост.

ПЪЛНОХИБРИДНО ЗАДВИЖВАНЕ С 3.5-ЛИТРОВ V6 DUAL VVT-I БЕНЗИНОВ ДВИГАТЕЛ

Хибридната система Lexus Multi Stage Hybrid в LS 500h съчетава 3.5-литров V6 Dual VVT-i бензинов двигател с два електромотора, които заедно генерират обща системна мощност от 359 к.с / 264 кВ.

Двигателят се възползва майксимално от Dual VVT-i технологията, с режими на отваряне на клапаните, прецизно настройващи се спрямо режимите на шофиране, което гарантира висок въртящ момент във всички работни диапазони.

Мерките, намаляващи загубите при триене и съответно увеличаване на ефективността на двигателя включват използване на тесни и олекотени гърбици на валовете и ангренажни вериги с ниско съпротивление, докато системата за директно впръскване D-4S спомага за оптималното образуване на горивна смес, допълнително допринасяйки за отличната икономия на гориво.

СИСТЕМА LEXUS MULTI STAGE HYBRID

Новият LS 500h е оборудван с Lexus Multi Stage Hybrid System, иновативна технология, която преобразява динамиката на хибридното задвижване.

Системата добавя 4-степенна скоростна кутия към Lexus Hybrid Drive, която съчетава 3.5-литров V6 бензинов двигател с два електромотора. Резултатът е по-директна обратна връзка от командите на водача и повишено удоволствие от динамичните способности на автомобила, без негативно влияние върху плавното и ефективно задвижване, с което се славят хибридите на Lexus.

При стандартния пълнохибриден автомобил, мощността на двигателя се допълва от електромотора през редукторна предавка, но с новата Multi Stage Hybrid система, мощността от V6 бензиновия двигател и хибридната батерия могат да бъдат умножени чрез 4-степенна предавателна кутия, която позволява много по-голяма мощ при ускорение от място, постигайки спринт от 0-100 км/ч за 5.4 секунди. Същевременно, движението с висока скорост се случва при по-ниски обороти на двигателя и предлага възможност за шофиране в електрически (EV) режим при скорост до 140 км/ч.

Дизайнът на системата разполага multi-stage предавката непосредствено след модула за разпределяне на мощност (power-split device), в съосие с коляновия вал на двигателя. Въпреки че кутията разполага с 4 фиксирани предавки, системата прави допълнителна симулация на предавателни числа към всяка една предавка, предлагайки усещане от шофиране на 10-степенна трансмисия. С нарастване на скоростта на автомобила, оборотите на двигателя я следват с линейно и директно поведение на ускорение, освободени от „ластичното“ чувство, познато от повечето безстепенни (CVT) трансмисии. В 10-степенния диапазон, CVT управлението позволява движение с висока скорост при ниски обороти за тихо, плавно и ефективно придвижване.

В допълнение, трансмисията предлага и усъвършенствана версия на AI (изкуствен интелект) управлението на предавките, познато от стандартните автоматични трансмисии. То обещава интелигентен и оптимален спрямо условията избор на предавка, например при движение по наклон. Системата разполага и с DMI индекс (Индекс за поведение на водача), който предвижда стила на шофиране, елиминирайки необходимостта от ръчно избиране на режим на шофиране.

Благодарение на архитектурата на Multi Stage Hybrid системата, водачът може да управлява ръчно предавките на автомобила в режим M, използвайки перата за смяна на предавки от волана – изцяло нова функционалност за хибридите на Lexus. Благодарение на координирания контрол на устройството за разпределение на мощност (PSD) и трансмисията, смяната на предавките става мигновено.

ЛИТИЕВО-ЙОННА ХИБРИДНА БАТЕРИЯ

LS 500h е оборудван с компактна и лека литиево-йонна хибридна батерия. Тя е с 20% по-малка в сравнение с никел-метал-хидридната, позната от текущия LS 600h, но разполага с по-висока енергийна плътност. Тя увеличава багажното пространство с 25 литра (спрямо LS 600h).

Използването на литиево-йонна технология намалява теглото на батерията, допринасяйки за подобрената обща маса на автомобила, което, от своя страна, рефлектира върху разхода на гориво, вредните емисии и управлението.

Това е първата хибридна батерия на Lexus, която разполага със сателитна система, която следи волтажа на клетките дистанционно – модулът е разположен на отделно място от компютъра на батерията. Това позволява по-ефективно използване на незаетото пространство в батерията, разполагайки окабеляването и охлаждащата система вътре.

ПРИВЕТСТВАЩ И ЛУКСОЗЕН ИНТЕРИОР

Инфотеймънт системата е с подобрен потребителски интерфейс и се управлява от следващо поколение Remote Touch система на Lexus. Интуитивното управление наподобява управлението на смартфон; освен това разпознава и изписани на ръка команди.

МАЙСТОРСКА ИЗРАБОТКА TAKUMI

Качеството, прецизността и гордостта от съвършенството, което определят майсторската изработка Takumi, са щедро демонстрирани в луксозните детайли на новия LS, както приляга на всеки флагман.

Lexus са изработили уникална естетика за новия LS, която може да бъде открита в елементи като интериорното осветление и изключителното внимание към детайла.

ВДЪХНОВЕН ОТ ЯПОНСКАТА КУЛТУРА И ТРАДИЦИИ

Японската култура бе вдъхновение за новия подход в създаването на елементите по интериора, съчетавайки традиционни с модерни производствени техники. Това може да бъде открито в детайли, като амбиентното осветление, което наподобява японските фенери и подлакътници, които сякаш плават до панелите на вратите.

Естествената дървообработка, употреба на изтънчено, финообработено дърво и технологии за лазерно рязане са част от средствата, използвани за създаването на нови интериорни елементи, включително комбинациите Art Wood/Organic, Art Wood/Herringbone и Laser Cut Special. Зърнената структура на Art Wood е постигната чрез комбиниране на различни цветове дърво и е дело изцяло на дизайнерския екип на Lexus, по-специално на майсторите-занаятчии Takumi.

4-СТЕПЕННА ТРАНСМИСИЯ

В същото време, цялостната горивна ефективност и емисии са подобрени в условията на съхранявне на запазената марка на всички хибриди Lexus – плавна, тиха и изтънчена работа. Системата Multi Stage Hybrid в LS 500h добавя 4-степенна трансмисия към Lexus Hybrid Drive, представляващо съчетание от 3.5-литров V6 Dual VVT-i бензинов двигател и два електромотора. Резултатът е по-бърза и директна реакция при подаване на газ – качество, което лесно се отличава при потегляне.

Въпреки че системата предлага 4-степенна скоростна кутия, усещането от нейната работа е като на 10-степенна трансмисия, подобна на тази, която предава мощността при LS 500 с 3.5-литровия туин-турбо V6.

С ИЗЦЯЛО НОВИЯ LS 2018, LEXUS
ПРЕНАПИСВА ПРАВИЛАТА В
СЕГМЕНТА НА ЛУКСОЗНИТЕ СЕДАНИ

НОВ РАДИКАЛЕН ДИЗАЙН С КУПЕ-СИЛУЕТ,
ИЗОБИЛИЕ ОТ ПРОСТРАНСТВО И ПРЕСТИЖ

Вероятно няма друг автомобил, който със своето навлизане в сегмента, да е разместил пластовете толкова категорично, както направи първият Lexus LS с премиерата на луксозния бранд преди 28 години. През 1990 LS 400 бе първият претендент в луксозния сегмент, който спечели сърцата на критиците и впечатли клиентите с поставянето на нови стандарти в комфорта, динамичното и плавно задвижване, тишина, качество на изработка, внимание към дейтайла и надеждност. Марката подкрепи продукта с поставянето на нови стандарти в клиентското обслужване и удовлетвореност.

Днес, Lexus се подготвя да повтори историята с премиерата на изцяло новото, пето поколение луксозен седан LS 2018, който ще бъде представен на Автомобилното изложение в Детройт 2017. Отвътре и отвън, LS въплъщава уникалната японска идентичност и подход към лукса. Същевременно дизайнът е рафиниран спрямо изискванията на глобалният клиент на марката, който може да закупи автомобила в над 90 държави по света. “LS ще се превърне в символ не само на бранда Lexus, той ще символизира цялото ново поколение луксозни автомобили, въплъщаващи японската традиция и култура,“ заяви Тошио Асаи, Главен инженер на новия LS. “Като такъв, този нов глобален връх трябва да отиде далеч отвът това, което светът очаква от луксозните автомобили.“

ПО-ДЪЛЪГ, ПО-НИСЪК, ПО-ШИРОК
– И МНОГО ПО-ВЪЛНУВАЩ

По-дълъг и нисък в сравнение с предходното поколение, изцяло новият LS представя поразяващо смел дизайн с купе-силует, подчертан от дизайнерския език на Lexus. Новата, ориентирана към водача концепция за усещане на динамика и управление идва благодарение на новата глобална платформа за луксозни автомобили на марката (GA-L). Тази премиум платформа със задвижване на задните колела, удължена версия на познатото и спиращо дъха Lexus LC 500 купе, ще предлага по-вдъхновяващо представяне на пътя и същевременно ще надгради легендарния Lexus комфорт.

Първият Lexus LS спечели признание с осигуряване на лукс, който клиентите искаха и очакваха, вместо да тръгне по утъпканата пътека на прилагане стандартите, които тогавашните луксозни марки предлагаха. В този дух, просторното купе на луксозния седан LS 2018отново ще предложи уникални детайли и визионерска технологии, имащи за цел още веднъж да изненадат клиентите с пренаписване на стандартите в глобалните луксозни седани. „Поставихме си невиждани до момента цели и решително работихме в посока постигането им,“ каза Главният инженер на LS – Асаи. „Клиентите, които ще имат желание да притежават флагмана на Lexus са обградени от лукс в ежедневието си, те имат вродено чувство за автентичност. Не бихме привлекли техният поглед с конвенционален премиум продукт.“

НОВО ПОКОЛЕНИЕ
ФЛАГМАН

Точно както първият LS постави началото на Lexus, изцяло новият LS 2018 насочва марката в по-динамична посока. Всяко поколение LS седан представя собствен прочит на модерния лукс, майсторска изработка, динамика и безопасност, а последният модел представя и дален по-емоционален и вдъхновяващо представяне на пътя.

При създаването на новия LS, Lexus започна проекта от бял лист хартия, пренаписвайки основните функционалности на един флагман седан към днешна дата, точно както правят при пускането на изцяло нов модел. Крайната цел бе не да подобрят това, което Lexus е направил до момента, а да надминат очакванията на глобалните клиенти на луксозни продукти.

Познатата концепция за всички модели LS се запазва: Omotenashi – японската култура за гостоприемство. Приложена в луксозен автомобил, тя означава персонална грижа за водача и пасажерите, посрещане на техните нужди, осигуряването на пълен комфорт и върхова безопасност.

ДИНАМИЧНИ ХАРАКТЕРИСТКИ

Повече от всякога, хората, които използват луксозни седани изискват отлична управляемост и динамика, съчетани с безкомпромисен комфорт. Това е едно от най-големите предизвикателства при създаването на автомобил, но новата Глобална платформа на Lexus за луксозни автомобили (GA-L) се справя отлично. Тя направи своя дебют с купето LC 500 и сега, с удължено междуосие, осигурява основата за новия LS. За идеални център на тежестта и разпределение на тегло, новият LS се предлага само във версия Дълга база, с широк и нискоразположен дизайн.

Глобалната платформа на Lexus (GA-L) е най-устойчивата на усукване в историята на марката, осигурявайки условията за подобрено управление, рафинирана возия и изключителна степен на обезшуменост. 3,125мм-овото междуосие е 35 мм по-дълго от сегашния модел LS дълга база.

За осигуряването на свръхестествената возия и управление на новия LS се грижи последно поколение на Интегрираната система за управление на динамичната устойчивост на автомобила (VDIM). Тя координира действията на всички подсистеми в автомобила – спиране, управление, задвижване и окачване – чрез които управлява надлъжното, напречното и вертикално движение, както и страничното накланяне и потъване. Оптималният контрол на тези движения позволява изключителен контрол, управление, безопасност и управляемост. Поведението на автомобила е допълнително усъвършенствано с активни стабилизиращи щанги и Система за динамично управление на Lexus (LDH) с независимо управление и завиване на предна и задна ос. VDIM е способна да асистира стабилността на автомобила при шофиране на различни повърхности, например при комбинация от сухи и заледени пътни участъци.

При създаването на новия LS, инженерите пространно използваха леки материали като ултра-високоякостна стомана и алуминий, за да намалят общото тегло на LS с над 90 кг. Спестените килограми в комбинация с въвеждането на изцяло нов V6 двигател и увеличена устойчивост на усукване позволяват по-динамично изживяване зад волана.

От изключително значение за поведението на автомобила, новата платформа поставя центъра на тежестта на автомобила, включително двигателя и пасажерите, в много по централна и ниско разположена точка в купето. Специални разпъващи щанги в двигателния отсек, високоякостни алуминиеви предни и задни пръти в окачването и други нововъведения увеличават здравината на купето в ключови точки.

LS е нарицателно за съвършено окачване, но Lexus откри нови възможности за подобряване на най-доброто. Например, многозвенното окачване вече притежава двойни шарнири на горните и долни носачи, позволяващи оптимален предаване към пътната настилна дори най-малките команди на водача. Освен разпределяне на натоварванята помежду им, двойните шарнирни съединения оптимизират геометрията , за да подобрят контрола върху колелата и обратната връзка към водача. За намаляване на теглото на самото окачване, което има директно влияние върху комфорта и обратната връзка, инженерите са използвали алуминий пространно.

НОВО ОПРЕДЕЛНИЕ ЗА ДИНАМИКА И ПЛАВНОСТ:

ТУИН-ТЪРБО V6 И
10-СТЕПЕННА ТРАНСМИСИЯ

За комбинацията от висока мощност и изключителна горивна ефективност, инженерният екип на Lexus разработи изцяло нов 3.5-литров V6 двигател, създаден специално за новият LS и оборудван с туин-турбо система, създадена благодарение на технологиите на компанията от F1. Този нов двигател в гамата на LS е показателен за по-динамичния подход на Lexus, предлагайки мощността на V8 двигател без компромис с разхода на гориво, шума и вибрациите.

Новият двигател в LS осигурява динамични показетели, които се очакват от флагман-модел на луксозна марка: максимална мощност от 415 к.с. и максимален въртящ момент от 600 Нм – значителни подобрения в сравнение с предходния V8 двигател. Дългият ход и съотношение ход-диаметър на буталата допринасят за скоростно изгаряне, а туин-турбо системата гарантира мигновено ускорение от 0-100 км/ч за впечатляващите 4.5 секунди (AWD).

Може би по-важното е как Lexus са настроили работата на двигателя и трансмисията за осигуряване на мигновено ускорение и плавно и уверено нарастване на въртящия момент на двигателя до червената зона на оборотомера. Иновативната структура на блока, новоразработени тампони на двигателя, електрически уестгейти и безброй други нововъведения обещават впечатляващо плавна работа – запазената марка на Lexus. Водачът ще има възможност да настрои реакцията и усещането от двигателя, благодарение на режимите Normal, Sport и Sport+, а от ауспусите се загатва достатъчно рафиниран звук, загатващ възможностите на двигателя.

За първи път в луксозен седан – 10-степенната автоматична трансмисия направи своя дебют с премиерата на Lexus LC 500. Архитектурата на хидравличния преобразувател позволява смяна на предавките, сходна с тази на трансмисиите с двоен съединител. Широкия диапазон от предавателни числа, възможн благодарение на десетте предавки, отговарят на претенциите на всеки стил на шофиране и осигуряват оптимално предавателно число във всеки режим на движение.

Превключването от пера на волана е налично, но мнозина ще предпочетат модерната електронна система за смяна на предавките, която преценява действията на водача. Системата подбира идеалното предавателно число, следейки подаването на газ, спирачка и текущото странично ускорение.

При ускорение, късите и близки предавателни числа на ниските предавки, както и намаленото време за превключване обещават ритмично и спиращо дъха усещане. Високият въртящ момент на туин-турбо двигателя отговаря перфектно на предавателните числа на високите предавки за неусетно и доставящо удоволствие с плавността си движение по магистрала и същевременно изключително бързи превключвания в низходящ ред при необходимост от внезапно ускорение.

Заключването на хидравличния преобразувател функционира във всички скоростни диапазони, освен при потегляне, за да осигури директно усещане и максимална ефективност при разходването на гориво.

СЪЗДАВАНЕ НА
УНИКАЛНА ИДЕНТИЧНОСТ

„LS е флагмана на марката Lexus”, каза Главният дизайнер Коичи Суга. „Повече от всеки друг модел, той въплъщава историята и облика на Lexus, както и служи за символ на всички послания, които бранда иска да отправи.“ Придържайки се към философията на първото поколение LS, Lexus, създаде дизайн, който предлага пространство и комфорт на престижен три-обемен седан, но обгърнат от стилния силует на четириврато купе, имащо за цел да привлече по-младата аудитория. Дизайнерите на Lexus са взели пълния потенциал на новата платформа, възползвайки се от ниското разположение и дължина, отлично подхождащи на луксозен седан дълга база. В сравнение със сегашното поколение LS, новият модел е с 15 мм по-нисък, а предния капак и капака на багажника са съответно с 30 мм и 40 мм по-ниско разположени. Новият LS е първият от гамата седани на Lexus с 6 странични прозореца и отново за първи път, те плавно преливат в страничната колона.

За да запази пространството за главата при снишаването на автомобила, LS е оборудван с външен механизъм на люка. Уникалната интерпретация на вретеновидната предна решетка променя своя изглед в зависимост от осветеността – продукт на неуморен труд на компютърни специалисти и тестове в реална среда. LS прави своя дебют с избор между 5 различни вида колела – две 19“ предложения и три 20“. 20“ премиум колела имат брилянтен вид, благодарение на имплементиран процес на галванизация, известен като разпрашаване. Четири от петте предложения за колела са с куха структура, което намалява значително предаването на резонанса от гумите.

ПРОГРЕСИВЕН КОМФОРТ В КОМБИНАЦИЯ С ТРАДИЦИИ И ВДЪХНОВЕНИЕ

Да създадеш нов стандарт за лукс в сегмента на флагманите не е въпрос на добавяне на нови системи и функционалности. Вдъхновен от принципа omotenashi, Lexus се опита да вдъхне в LS лукс, който топло посреща и обгръща пасажерите, а водачът се чувства в ролята на партньор.

„Предлагам ви просто да отворите вратата и да усетите мигновеното, интуитивно чувство, че виждате интериор, непознат в сегмента на луксозните автомобили до сега,“ заяви Главният дизайнер Суга. Изцяло новоразработени седалки, които включват предни с възможност за настройка в 28 посоки, подгряване, обдухване и масаж, описват гореспоменатия подход.

Органичните форми на таблото дават подслон на информационни дисплеи, разположени на една линия, позволяваща с уредите без необходимост от излишни движения.

Разработвайки новия LS като автомобил за добри водачи, Lexus не остави на заден план и задното кресло, създавайки дизайн, който обгръща пътника в безкомпромисен, обгръщащ отвсякъде с последователния дизайн и материали. Възможността за подгряване, обдухване и масаж правят задната седалка най-гостоприемното място в автомобила.

Електрическата настройка на предната и задна седалка в комбинация със специална поставка за крака, част от по-широк луксозен пакет на седалката, предлага най-широкото пространство за крака от всеки друг LS досега. В допълнение, седалката зад предния пътник може да бъде поръчана във версия, която позволява наклон в диапазона 24 до 48 градуса, подпомагайки излизането от автомобила.

Тъй, като новият LS е по-нисък от предшествениците си, Lexus за първи път въведе функционалност на въздушното окачване, която улеснява влизането във автомобила. С активация от безконтактния ключ при отключване на автомобила, системата автоматично повдига автомобила и отваря странични опори на седалката, за да осигури максимално лесно и комфортно влизане на водача.

ПРЕСЕЧНА ТОЧКА
НА ТРАДИЦИИ
И ТЕХНОЛОГИИ

Осветяването и съвършеното внимание към детайла изразяват уникалната естетика на LS. Новият подход в създаването на елементи от интериора отново бе повлиян от традиционната японска култура, съчетавайки японска естетика с модерни производствени технологии. Това може да се види в отличителни елементи като красивото интериорно амбиентно осветление, почерпило вдъхновение от японските фенери и подлакътници, които сякаш плават до интериорния панел на вратата.

Вдъхновени от структурата на дървените Shimamoku вложки, формите в новия LS съчетават артистична комбинация от класическа дървообработка и приложение на изтънчените японски техники за рязане на дърво и метал. Комбинациите включват Art Wood/Organic, Art Wood/Herringbone и Laser Cut Special. В сравнение с традиционната Shimamoku структура, новите предложения в LS противопоставят смело светлите и тъмни линии, придавайки на дървото по-жив външен вид.

ШУМЪТ НА ТИШИНАТА;
ИЛИ НА СЪВЪРШЕНОТО ОЗВУЧАВАНЕ

Lexus настрои ауспуховата система да излъчва авторитет, но същевременно гарантира изключително ниво на обезшуменост в купето. Иновативни методи за шумоизолация отблъскват звуците от заобикалящата среда значително по-добре в сравнение с предходното поколение LS. Активния контрол на звука (ANC) се грижи за допълнително обезшумяване на купето чрез улавяне паразитни шумове от двигателя и изолация с анти тонове, излъчвани от високоговорителите.

Спокойствието в купето осигурява отлично място за изява на стандартната премиум аудиосистема Mark Levinson с допълнително вградени в тавана високоговорители. Оборудването включва и по-приветлив графичен интерфейс за управление на функционалностите. Следващото поколение система Remote Touch позволява управление на смартфон с мимиики и поддържа въвеждане на информация на ръка. В допълнение към 12.3“ широкоекранен навигационен дисплей, LS предлага като опционално оборудване голям, цветен Head-up дисплей (HUD), който проектира богат набор от информация пред погледа на водача.

МОДЕРНИ СИСТЕМИ
ЗА БЕЗОПАСНОСТ

Структурно, новото поколение LS предлага изключителна степен на пасивна безопасност за пасажерите в случай на сблъсък. В допълнение, Lexus е оборудвал флагмана с технологии, които биха могли да спомогнат за предотвратяване или намаляване на последиците от сблъсък. LS е оборудван с познатия за марката пакет от активни системи за безопасност Lexus Safety System +, но предлагащ за първи път в света Интуитивно разпознаване на пешеходци с активно управление.

С тази система, ако пешеходец бъде разпознат пред евентуалната траектория на автомобила и системата счете сблъсъка за неизбежен, ще активира спирачната системи и ще инициира маневра за заобикаляне на човека. Наличният цветен HUD се използва за алармиране на водача. Високотехнологичния асистент на водача, наречен Lexus CoDrive, също прави своята премиера в новия LS. Той позволява контрол на управлението в съответствие с намеренията на водача, както и продължителна асистенция при дълги пътувания по магистрала.

ХАРАКТЕРИСТКИ

ОСНОВНИ ХАРАКТЕРИСТКИ НА 2018 LEXUS LS

Каросерия: Пълноразмерен луксозен седан
Двигател: 3.5-литров V6, директно впръскване, туин турбо
Трансмисия: 10-степенна автоматична
Мощност: 310 кВ / 415 к.с
Въртящ момент: 600 Нм
Междуосие: 3,125 мм
Дължина: 5,235 мм
Височина: 1,450 мм
Ширина: 1,900 мм
Колела: 19 или 20“

За да предоставим най-доброто онлайн Lexus преживяване, ние и наши подбрани партньори използваме бисквитки за нашия уебсайт. Ако продължите без да променяте настройки считаме, че сте съгласни да получавате бисквитките от уебсайта на Lexus.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ